دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

عضو هیات‌رئیسه مجلس: قطعا نقش اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و فرهنگی  بی‌بدیل است/دانشگاه آزاد اسلامی به حرکت پرشتاب خود ادامه دهد

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، موفقیت و پیشتازی کمی و کیفی استان هرمزگان را ناشی از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خواستار ادامه این حرکت پرشتاب دانشگاه شد.
کد خبر : 158440

دکتر محمد آشوری‌تازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «حضور دکتر میرزاده در ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زمینه‌ تحول رو به رشدی را فراهم کرده است و استان هرمزگان هم از ظرفیت مدیریت ایشان جزو استان‌های موفق و پیشتاز در توسعه کمی و کیفی بود.»


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «درخواست ما هم همین است که این روند با سرعت بیشتر و با قوت مضاعفی ادامه پیدا کند. ما از دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم این حرکت پرشتاب ادامه پیدا کند. قطعا نقش اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و توسعه فرهنگی نقش بی‌بدیلی است و اعتقاد داریم این دانشگاه می‌تواند شکوفایی اساسی در رشد علمی استان ایجاد کند.»


او افزود: «راه‌اندازی رشته‌های جدید، توسعه فضاهای آموزشی، ارتقای سطح کیفی دانشگاه، افزایش مقالات علمی و ... جزو بحث‌های جدی رشد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت این دانشگاه است.»


آشوری‌تازیانی گفت: «راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهش‌های بنیادی و کاربردی از جمله مولفه‌ها و مزیت‌هایی است که دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید به خوبی آنها را تقویت کرده است.»



گفت‌وگو: پرویز پیکری


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته